Fotos Aledua














Aci deixe algunes fotos del Castell per si algu vol tindre-les en el seu ordena, o simplement vore-les. Per cert, son meues.

Anuncis

Quant a Jose

Naixcut en Valencia, vaig ser criat en dos pobles dels que soles he arreplegat lo bo, encara que lo mal ha segut, per desgracia, lo que mes m'ha marcat. Done gracies als meus enemics, per que d'ells he deprés a rectificar els meus errors.
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Fotos Aledua

  1. Anonymous ha dit:

    He trobat per casualitat el teu blog i tinc prou curiositat…Eres de Llombai? quina edat tens?m’agradaria saber un poc mes de tu, ja que potser se qui eres. Jo soc d’un dels 2 pobles del costat.

  2. Si me deixares la teua direcció igual podria contestar-te a esta i a mes preguntes.Ademés, si te val d’algo, vaig estudiar en la EFA uns anys, i com en el meu poble no n’hi havia torre, vaig quedar fascinat per la torre d’Aledua.Sempre que puc torne a fer-me fotos, o simplement passejar pel castell.

Deixa un comentari

